Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Audit vzdělávacího systému České republiky a jeho kritická analýza
Machková, Jana ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Práce se zabývá kritickou analýzou auditu vzdělávacího systému České republiky, který v roce 2014 vydala nezisková společnost EDUin. Teoretická část popisuje základní charak- teristiky vzdělávacího systému v kontextu fenoménu české vzdělanosti. Cílem práce je pro- vést analýzu východisek a zdrojů, které byly použity k vypracování auditu vzdělávacího systému a provést komparaci se strategickými a jinými relevantními dokumenty. Cíle bude dosaženo na základě výsledků šetření, kdy se potvrdí, nebo vyvrátí relevantnost auditu pre- zentovaného společností EDUin. Výzkumnými metodami a technikami je interview s autory auditu a analýza dokumentů. Interview s autory auditu přináší odpovědi na otázky výzkum- ného šetření: Co je audit vzdělávacího systému a proč společnost EDUin audit vydala? Au- toři charakterizují motivační impulzy, jež je přiměly k vydání auditu a objasňují hlavní cíle auditu. Druhá část výzkumného šetření je provedena na základě analýzy dokumentů. V zá- věru jsem zhodnotila výsledky výzkumného šetření a v návaznosti na studijní obor ma- nagement vzdělávání jsem audit vzdělávacího systému vydaný společností EDUin shledala přínosným nejen pro studijní obor, ale také pro další oblasti a instituce zabývající se vzdělá- váním. KLÍČOVÁ SLOVA vzdělanost, vzdělávací politika, aktéři vzdělávací...
Audit vzdělávacího systému České republiky a jeho kritická analýza
Machková, Jana ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Práce se zabývá kritickou analýzou auditu vzdělávacího systému České republiky, který v roce 2014 vydala nezisková společnost EDUin. Teoretická část popisuje základní charak- teristiky vzdělávacího systému v kontextu fenoménu české vzdělanosti. Cílem práce je pro- vést analýzu východisek a zdrojů, které byly použity k vypracování auditu vzdělávacího systému a provést komparaci se strategickými a jinými relevantními dokumenty. Cíle bude dosaženo na základě výsledků šetření, kdy se potvrdí, nebo vyvrátí relevantnost auditu pre- zentovaného společností EDUin. Výzkumnými metodami a technikami je interview s autory auditu a analýza dokumentů. Interview s autory auditu přináší odpovědi na otázky výzkum- ného šetření: Co je audit vzdělávacího systému a proč společnost EDUin audit vydala? Au- toři charakterizují motivační impulzy, jež je přiměly k vydání auditu a objasňují hlavní cíle auditu. Druhá část výzkumného šetření je provedena na základě analýzy dokumentů. V zá- věru jsem zhodnotila výsledky výzkumného šetření a v návaznosti na studijní obor ma- nagement vzdělávání jsem audit vzdělávacího systému vydaný společností EDUin shledala přínosným nejen pro studijní obor, ale také pro další oblasti a instituce zabývající se vzdělá- váním. KLÍČOVÁ SLOVA vzdělanost, vzdělávací politika, aktéři vzdělávací...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.